بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online


                     

منبع: iranproud
ژانر :  کمدی
بازیگران :  اکبر عبدی . گوهر خیر اندیش . داریوش ارجمند . جواد عابدی . اسدا... یکتا و رضا توکلی ...
نویسنده : مهدی رضا زاده
پخش :  هنرنمای پارسیان
کارگردان : مهدی رضا زاده
محصول : 1389 ایران
حجم :300 Mb
خلاصه داستان : فرزندان حاج محمود قربانی بدون آشنایی با یکدیگر , برای تقسیم میراث پدر , پس از 52 سال در مشهد گرد هم می آیند . همسر اول حاج محمود جهت تقسیم میراث حاضر است , ولی از همسر دوم که وارث بخش اصلی ثروت است خبری در دست نیست 



ادامه مطلب ...


 

دانلود سریال NIKITA تا قسمت 14

^^به زودی تمامی قسمت ها اضافه میشود^^

دانلود سریال Nikita

 
ژانر: درام, اکشن

کیفیت: HDTV – عالی

فرمت: MKV

حجم میانگین هر قسمت: ۱۳۰ MB

زمان میانگین هر قسمت: ۶۰ دقیقه

امتیاز: ۷٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۹ September 2010

بازیگران: Maggie Q , Tiffany Hines, Lyndsy Fonseca, Shane West, Aaron Stanford …
 
 

 



ادامه مطلب ...


                        

انر: جنگی , هیجانی

کیفیت: DVDRip – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۳۰۰ MB

امتیاز: -

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان : Mark Millhone

بازیگران : Riley Smith, Willa Ford , Barry Corbin

خلاصه داستان : پیش از بازگشت یه زندگی غیر نظامی به عنوان یک گله دار در تگزاس کاپیتان لنس گروهی از اعضای خود را به ان محل فرستاداز انچه که اوبه عنوان سربازی در عراق بوده به دست اورد.ارتش ازمایش های خود بر روی لنس و افراد خود رابه یک سوپر سرباز تبدیل کرد و با شستشوی مغزی انها را فقط به فکر رسیدن و انجام دادن ماموریت خود فکر می کردندلنس می خواهد حقیقت زمان خود را بیابد و در اینجا چیزهایی از همسرش به یاد می اورد که…..

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


غلامرضا رضایی با اشاره به وضعیت مصدومیت‌اش می‌گوید: «اواخر جام حذفی خوب شده بودم و در کنار تیم دوندگی نرم می کردم. از الان هم تمرین‌های اختصاصی می کنم تا شرایط خوب بدنی ام از بین نرود و کم کم به روزهای خوب برگردم تا ان‌شاءا… با تیم تمرین‌ها را آغاز کنم.» شماره ۱۰ پرسپولیس از فصلی که گذشت، می‌گوید: «خوشبختانه تیم ما امسال را به خوبی به پایان رساند و با قهرمانی حذفی دل هواداران را شاد کرد. در لیگ هم خوب بودیم و اگر در ۲، ۳ مقطع بد نتیجه نمی گرفتیم می توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم. اگر یک کم شانس داشتیم، دوم یا سوم می شدیم. خیلی وقت‌ها می شد که تیم با بدشانسی، خستگی، محرومیت و مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و دست دایی خالی بود.» غلامرضا که به خاطر دو سه مصدومیت، مدت زیادی از فصل را بیرون از میدان سپری کرد درباره خودش می‌گوید: «از وضعیتم راضی ام.

 

تا وقتی که بازی می کردم، خیلی خوب بود و تماشاگران، کادر فنی و همه راضی بودند ولی به خاطر بازی‌های پشت سر هم و فشرده به من فشار آمد و مصدوم شدم. در تیم امید در عرض ۲۱ روز ۸ بازی کردم. بعد از آن به جام ملت‌ها رفتیم و در پرسپولیس هم بازی کردم. خیلی به من سخت گذشت ولی الان خیلی خوبم و سعی می کنم با قدرت و انگیزه‌ای که دارم فصل جدید را آغاز کنم.» رضایی در خصوص بازگشت کاشانی هم نظر جالبی دارد: «اگر کاشانی هم نمی ماند، اتفاق خاصی نمی افتاد. مشکلی نداریم. اولویت اولم در هر صورت پرسپولیس بود. درست است بندی در قرارداد ما بود که اگر کاشانی می رفت، می توانستیم جدا شویم ولی اگر این اتفاق هم می افتاد، نهایتا می رفتیم با باشگاه صحبت می کردیم و به توافق می رسیدیم.» وی در خصوص عملکرد دایی در فصل گذشته توضیح می‌دهد: «عملکرد دایی مثبت بود. با این همه مشکلات و کمبودها که تیم ما امسال داشت، آوردن قهرمانی در حذفی آن هم با شکست تیم‌های بزرگی چون سپاهان، فولاد و ملوان کار آسانی نیست. خیلی از بازی‌ها دستش خالی بود. وقتی مربی در عرض ۳، ۴ سال، ۳ جام می آورد یعنی اینکه عملکرد خیلی خوبی داشته است.»



                      

                                                                  mp3 192

                                                                  mp3 128



 

                                             آهنگ با کیفیت MP3 320

                                            

آهنگ با کیفیت MP3 128

                                            آهنگ با کیفیت OGG 64



جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور محمد پنجعلی، محمدرضا زادمهر و بیژن ذوالفقارنسب در باشگاه پرسپولیس برگزار شد و اعضا به بررسی برنامه‌های حمید استیلی، حمید درخشان و علی دایی پرداختند.


پس از بررسی برنامه‌های این سه مربی، کمیته فنی باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

 



دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : خلیج فارس

با سلام با نام خدا این وب شروع بکار میکند . امیدوارم با کمک شما وب را به خوبی اداره کنیم . نظر در مورد مطالب یادتون نره



صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان