بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online

ژانر: جنایی ، درام ، رمزآلود

کیفیت: خوب

حجم: هر قسمت حدود ۱۷۰ مگابایت

فرمت: MKV

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز: ۹٫۴/۱۰

سال انتشار: ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰

وضعیت پخش: اتمام فصل پنجم

بازیگران: Michael C. Hall , Jennifer Carpenter , Lauren Vélez , David Zayas , James Remar ,…

 

خلاصه داستان: داستان در مورد قاتلی زنجیره است که در بخش خون شناسی اداره پلیس کار میکند. اگر به دنبال سریال متفاوت, داستانی گیرا و پر رمز و راز هستید دکستر را از دست ندهید . تا کنون پنج فصل از سریال دکسترپخش شده است. این سریال برنده ۲ جایزه گلدن گلوب و ۲۶ جایزه دیگر شده است و با نمره بالای ۹٫۴ یکی از قوی ترین و زیباترین سریال های تلوزیونی است …

 

 

http://img.rapidfilm.ir/Dexter_2_2006.jpg

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ژانر: جنایی ، درام ، رمزآلود

کیفیت: خوب

حجم: هر قسمت حدود ۱۷۰ مگابایت

فرمت: MKV

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز: ۹٫۴/۱۰

سال انتشار: ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰

وضعیت پخش: اتمام فصل پنجم

بازیگران: Michael C. Hall , Jennifer Carpenter , Lauren Vélez , David Zayas , James Remar ,…

خلاصه داستان: داستان در مورد قاتلی زنجیره است که در بخش خون شناسی اداره پلیس کار میکند. اگر به دنبال سریال متفاوت, داستانی گیرا و پر رمز و راز هستید دکستر را از دست ندهید . تا کنون پنج فصل از سریال دکسترپخش شده است. این سریال برنده ۲ جایزه گلدن گلوب و ۲۶ جایزه دیگر شده است و با نمره بالای ۹٫۴ یکی از قوی ترین و زیباترین سریال های تلوزیونی است …

 

http://img.rapidfilm.ir/Dexter_2_2006.jpg

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : hooman

سریع ترین حیوان روی خشکی یوزپلنگ است؟ این حیوان می تواند با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت بدود . گوزن آهو هم می توانند با سرعت بدوند و گاهی سرعتشان به ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. در حالیکه حداکثر سرعت انسان حدود ۳۵ کیلودر ساعت است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 1:45 ::  نويسنده : hooman

آیا می‌دانستید در شیلی منطقه ای صحرایی وجود دارد که هزاران سال است در آن باران نباریده است.


آیا می‌دانستید هر 50 ثانیه یک نفر در دنیا به بیماری ایدز مبتلا می شود؟


آیا می‌دانستید وزن اسکلت انسان بالغ بر سیزده تا پانزده کیلوگرم است؟


بقیه آیا میدانیدها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...






نام سریال : The Event |حادثه
ژانر : هیجان انگیز | درام | ترسناک
کارگردان : Nick Wauters
بازیگران : Jason Ritter ، Sarah Roemer ، Laura Innes ، Ian Anthony Dale ، Scott Patterson ، Taylor Cole ، Lisa Vidal ...
محصول : آمریکا
زمان : میانگین هر قسمت 60 دقیقه
فصل : اول
کیفیت : عالی HDTV
فرمت : mkv
حجم : میانگین هر قسمت 130 mb
وضعیت پخش: تا قسمت 21 پخش شده!

خلاصه داستان : سریال The Event ، سریال جدید شبکه NBC است که از پاییز امسال به جعبه های جادو قدم میگذارد و داستان شون واکر ( با بازی جیسون ریتر ) را روایت میکند که در پی یافتن راز و رمز گمشدن نامزدش است اما در این میان با وقایعی مواجه میشود که پرده از بزرگتری مخفی کاری کشور آمریکا پرده بر میدارد. سریالی که به گفته سازندگانش ملغمه ای از تریلر، داستان های عشقی و رازهایی بر پایه علمی- تخیلی خواهد بود. تنه به تنه سریالهایی همچون 24 میزند ( رئیس جمهور آمریکا در این سریال سیاه پوست است) و گاها به واقعه ای میپردازد که حتی رئیس جمهور نیز از الان اطلاعات ندارد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

دانلود تا قسمت 10


 


ژانر: درام| تاریخی| فانتزی

زمان :
میانگین هر قسمت 60 دقیقه

زیر نویس فارسی
: دارد

فرمت: MKV

میانگین حجم: 160 MB

امتیاز:  9.2 از 10

تاریخ انتشار: 17 اپریل 2011

کارگردان:David Benioff, Don Weiss


شخصیت ها :
Eddard stark, Catelyn Stark,Robb Stark ,...

خلاصه داستان :
در این سریال بسیار زیبا که به تازگی از شبکه HBO شروع به پخش شده شما شاهد نیرد پادشاهان ، ملکه ها و شوالیه ها برای بدست آوردن تاخت و تخت خواهید بود

وضعیت پخش: قسمت 10 پخش شده...

 

دانلود در ادامه مطلب
 


 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : hooman

رادیواکتیویته اولین بار در سال 1896 توسط دانشمند فرانسوی، هنری بکرل (Henri Becquerel) در زمانی که بر روی مواد فسفرسنت ( فسفرسنت چیزی است شبیه فلوئورسنت ) تحقیق می‌کرد، کشف شد. اگر این مواد در معرض نور قرار بگیرند، در تاریکی تابش می‌کنند. بکرل گمان می‌کرد که تابش اشعه X تولید شده در لوله های کاغذ به نحوی به فسفرسنت ارتباط دارد. برای یافتن این ارتباط او آزمایشی ترتیب داد.

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 3 تير 1390برچسب:آیا می دانید,دانستنیها, :: 17:38 ::  نويسنده : hooman

آیا می‌دانید یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن هنوز به هوش است.
آیا می‌دانید سالی ۵۰۰ شهاب سنگ به زمین برخورد می‌کنند.

 

یقیه آیا میدانید ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : خلیج فارس

حمید استیلی گفت: سپهر حیدری در لیست ما و جزو بازیکنانی که می‌خواهیم نیست و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم در فصل بعد و جلسه‌ای که پنجشنبه در باشگاه برگزار شد، گفت: پنجشنبه چند بازیکن دیگر به باشگاه آمدند و با آن‌ها صحبت کردیم، ‌البته این جلسه، جلسه معارفه نبود، چرا که تعداد بازیکنان کم بود و انشاءالله شنبه که همه بازیکنان به ما اضافه می‌شوند، با همه صحبت خواهیم کرد.


 استیلی ادامه داد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی یارگیری است و این که تیم را کامل کنیم و کارمان را از شنبه شروع کنیم. البته در روزهای هفتم و هشتم چند تن از بازیکنانمان برای حضور در اردوی تیم ملی از ما جدا می‌شوند.

 وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود که شما به مازیار زارع اعتقاد ندارید، گفت: خیر. مازیار زارع بازیکن بسیار خوبی است که 40 ـ 50 بازی ملی دارد و اعتقاد من این است که پتانسیل های او بیشتر از اینها است و این را امروز به خود او هم گفتم، ضمن این که مازیار با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد.


 حمید استیلی درباره وحید هاشمیان هم گفت: وحید پسر خیلی خوبی است، اما باید در کمیته فنی راجع به ماندن او صحبت کنیم، چرا که من اعتقاد دارم، وقتی کار گروهی انجام می‌دهیم باید با هم تصمیم بگیریم.

 حمید استیلی درباره وضعیت سپهر حیدری به ایسنا، گفت: سپهر در لیست ما نبوده است و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد، من سپهر را دوست دارم و اصلا خودم او را به پرسپولیس آوردم. اما الان شرایطی در پرسپولیس وجود دارد که ما در پست‌های مشخصی بازیکن می‌خواهیم و همه این موضوعات در کمیته فنی مورد توافق اعضا است.

 سرمربی پرسپولیس درباره ماندن حسین عبدی در این تیم هم گفت: هنوز صحبتی با هم نکرده ایم و چیزی مشخص نیست.


استیلی در پاسخ به این سوال که انصاری فرد عنوان کرده از پرسپولیس با او صحبت نکرده اند، گفت: خود کاشانی هم با انصاری فرد و هم با مهدی رحمتی صحبت کرده، ضمن این که ما سید جلال حسینی و اولادی را هم مد نظر داریم. مذاکرات خوبی با انصاری‌فرد و اولادی داشته‌ایم که نتایج آن طی روزهای آینده مشخص می‌شود.



جمعه 3 تير 1390برچسب:اخبار, :: 13:17 ::  نويسنده : خلیج فارس

سایت 24 نوشت:

«موزه بنت ناصر المسند» همسر ایرانی امیر قطر که اهل شیراز است در رأس هیاتی بیست نفره از سفرای کشورهای خارجی مقیم قطر وارد شیراز شد.
یه گزارش سایت روزنامه قدس ، این هیأت با هدف آشنایی با توانمندیهای استان فارس وارد شیراز شده است.
عبدا... سهرابی سفیر ایران در دوحه اعلام کرد: این سفر در حالی انجام می شود که پیشتر در ماه اردیبهشت سفر همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت شدید برخی گروه های داخلی لغو شده بود.



جمعه 3 تير 1390برچسب:قذافی,لیبی, :: 13:16 ::  نويسنده : خلیج فارس

فارس نوشت :
 
وزیر خارجه سابق لیبی از انجام گفت‌وگوهایی برای پناهنده شدن معمر قذافی به یک کشور آفریقایی یا روسیه خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری الجزیره، عبد الرحمن شلقم که از جمله چهره‌های برجسته جدا شده از رژیم قذافی بشمار می‌آید،‌ در سخنانی که روزنامه ایتالیایی "کوریریا دلاسرا " آن را منتشر کرد، گفت: قذافی هم اکنون در حال گفت‌وگو و مذاکره برای پناهنده شدن به یک کشور آفریقایی یا روسیه است. 
 
شلقم افزود: از جمله شروط قذافی برای کناره‌گیری از قدرت؛ ترک کشور، بردن دارایی‌ها و مصونیت در برابر دادگاه جنایی بین‌المللی است. 
 
وی افزود: قذافی درحال گفت‌وگو با چند کشور آفریقایی دوست و روسیه است تا به یکی از این کشورها پناهنده شود و انتظار می‌رود، ظرف دو تا سه هفته دیگر لیبی را ترک کند. 
 
*مذاکرات غیرمستقیم مخالفان با قذافی برای کناره‌گیری از قدرت 
 
در همین راستا "محمود شمام " یکی از مسئولان اطلاع رسانی در شورای انتقالی لیبی اعلام کرد: شورای ملی انتقالی لیبی درحال انجام مذاکرات غیرمستقیم با قذافی است تا در قبال کناره‌گیری وی از قدرت؛ به زادگاهش تبعید شود و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. 
 
وی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لوفیگارو تاکید کرد: تبعید قذافی و خانواده‌اش به زادگاه قذافی با این شرط صورت می‌گیرد که قذافی و خانواده‌اش باید با کناره‌گیری از قدرت و عدم مشارکت در دولت‌هایی که شورای انتقالی لیبی در آینده تشکیل می‌دهد، موافقت کنند. 
 



.


 سایت گل - دهقان هم کنفرانس تلفنی تشکیل داد تا شهریار نظراتش را به بوشهری ها منتقل کند. دایی در این مذاکره تلفنی شرایطی را مطرح کرده که مورد قبول بندری ها واقع گردیده .
 از آن جمله می توان به حضور محمد دایی به عنوان دستیاراشاره کرد واز نظر مسائل مالی هم توافقات صورت گرفته است. او از مدیران شاهین خواسته لیستی از امکانات باشگاه وقرارداد بازیکنان و...تهیه کرده وتا فردا برای او ارسال نمایند.
 شهریار تا فردا عصر به شاهینی ها جواب قطعی خواهد داد. او البته برای رفتن به شهرستان با توجه به شرایط خانوادگی وشغلی اش تردید دارد.



بقیه عکس ها در ادامه مطلب پیشنهاد میکنم حتما ببینید ...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان