بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online

بهنام ابوالقاسم‌پور مربی جدید و دستیار حمید استیلی بعد از شرکت در 2 جلسه تمرین با عذرخواهی از سرمربی تیم و مسئولان باشگاه از کادر فنی تیم جدا شد.

ابوالقاسم‌پور به دلیل دانشجو بودن در شهرستان بروجرد و رفت و آمد به این شهر نمی‌تواند به صورت تمام وقت در کنار سرخپوشان قرار گیرد.البته قرار است ابوالقاسم‌پور به صورت دوستانه مشاوره به استیلی بدهد و در طول فصل این کار را انجام خواهد داد.‌

در نامه ابوالقاسم پور به باشگاه پرسپولیس آمده است:

"طرح موضوع حضور اینجانب بهنام ابوالقاسم پور در کادر فنی پرسپولیس به عنوان مربی در کنار حمید خان استیلی، بارقه ای روح افزا و شادمانی مضاعفی را همچون روزهای کودکی در وجودم شعله ور کرد؛ نشستن روی نیمکت محبوب ترین و مردمی ترین تیم فوتبال آسیا؛ نیمکتی که اسطوره های فوتبال و اخلاق سالها بر آن جلوس نموده اند و در قلوب میلیون ها هوادار خانه کرده اند و در حافظه تاریخی مردم جای گرفته اند، افتخاری بزرگ است و همچون مدالی زرین در سابقه ورزشی و در زندگی فردی بنده خواهد درخشید.

علی ایحال با توجه به این افتخار بزرگ، به دلیل مشغله فراوان تحصیلی و همچنین رسالت سنگین که به جهت خدمت به کودکان، نوجوانان، جوانان زادگاهم یعنی دیار مقدس شهر ری بر دوش دارم؛ با دست بوسی همه بزرگان باشگاه پرسپولیس و هواداران محترم پرسپولیس عزیز و محبوب و با صمیمانه ترین تشکرها ا زمحبت و اعتماد حمید خان استیلی، مدیر باشگاه و اساتید بزرگوارم در کمیته فنی، با کمال تاسف از قبول این مسولیت عذرخواهی می نمایم و از پیشگاه مهربانی حضرت دوست برای مجموعه عوامل تیم محبوبم آرزوی موفقیت و برای طرفداران خونگرم پرسپولیس عزت و سرافرازی مسالت می نمایم و از همه این عزیزان می خواهم که در مسئولیت سنگینی که به جهت رونق ورزش شهر ری - که از ادوار گذشته پهلوانان و قهرمانان نامی این مرز و بوم بوده است- بر دوش دارم، یاری ام رسانند.

با تشکر ـ بهنام ابوالقاسم پور



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : AMIN

فرهاد کاظمي به عنوان سرمربي تيم فوتبال دسته اولي پيکان انتخاب شد.

 

 تيم فوتبال پيکان که از قزوين به تهران بازگشته در فصل آينده در ليگ دسته اول رقابت خواهد کرد.
 مسئولان باشگاه پيکان با قراردادي يک ساله هدايت تيم فوتبال خود را به فرهاد کاظمي سپردند.
کاظمي گفت: قرارداد خود را امضا کردم و تمرينات خود را به زودي آغاز مي‌کنم. اين مربي در اواخر فصل گذشته هدايت کاوه را برعهده داشت.

 



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : خلیج فارس

 



آلبوم جدید و زیبای محمد رضا شجریان و همایون شجریان به نام کنسرت بزرگداشت خیام

توضیح: این البوم تا به حال در ایران منتشر نشده بود و مراسم بزرگداشت خیام شاعر پراوازه ایران
در پاریس میباشد.و از طریق شرکت دل آواز کانادا منتشر شده است.



دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:آیا می دانید,آیا می دانید که, :: 12:21 ::  نويسنده : hooman

 آیا می دانید که نقره صد ها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی قوی تر است و ششصدو پنجاه نوع ميکروب را از بین می برد ـ
 آیا می دانید که فیل بالغ روزانه 220 کیلو گرام غذا و 200 لیتر آب مصرف میکند ـ

بقیه آبا می دانید ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : خلیج فارس

طرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر می‌شود رشد موهایش هم زیاد می‌شود.
رسانه‌های رسمی چین اعلام کردند که یک پسر هشت ساله به نوعی وضعیت نادر مبتلاست که باعث شده تا موهایی در یک طرف صورتش رشد کند.

به گزارش ایسنا، این پسر هشت ساله که «آن گی» نام دارد اهل منطقه «دهوئی» در استان «جیلین» چین است. این پسر بچه از زمان تولد با مشکل رویش موهای زائد در یکطرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر می‌شود رشد موهایش هم زیاد می‌شود.

پدر این پسربچه هشت ساله زمانی که وی چهار سال بیشتر نداشت در گذشت و مادرش هم به بیماری صرع مبتلاست و در واقع از لحاظ روانی نامتعادل است، به طوری که این کودک هم‌اکنون توسط پدر و مادربزرگش نگهداری می‌شود.

براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، پزشکان چینی تلاش فراوان برای بهبودی و درمان این پسربچه هشت ساله به خرج دادند، اما تاکنون بهبودی صورت نگرفته است. یکبار حتی پزشکان و جراحان پلاستیک در یکی از بیمارستان‌های استان «جیلین» برای بهبودی وی از جراحی پلاستیک استفاده کردند.

همچنین یک روانشناس هم برای کمک به این کودک برایش جلسات روان درمانی ترتیب داد تا شرایط خود را بپذیرد.

 

پسر عجیب و غریب چینی



 

تاکید دادستان یاسوج بر پائین آوردن مجسمه آریوبرزن/ نماینده ولی فقیه مخالف است
یاسوج - خبرگزاری مهر: در حالیکه دادستان یاسوج خواستار پائین آوردن مجسمه آریوبرزن از میدانی به همین نام در شهر یاسوج شد، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برداشن این تندیس مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه فرمانده سپاه فتح استان نصب مجسمه آریوبرزن در ورودی شهر یاسوج را مورد انتقاد قرار داد، دادستان یاسوج به شهرداری این شهر دستور داد مجسمه آریوبرزن را از میدانی به همین نام در شهر یاسوج پایین بیاورد.

سردار شهابی فر صبح پنجشنبه در کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد گفته بود:"امروز دم اسب آریو برزن را مشرف بر تمثال مبارک شهیدان کرده‌اند که ضروری است دادستان کهگیلویه و بویراحمد دستور تخریب آن را بدهد."

دادستان یاسوج در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: سپاه نامه ای به دادستانی نوشته است که با توجه به اینکه ما ارزشهای متعددی داریم که می شود به عنوان نمادهای ارزشی استفاده شود، و در این نامه تقاضا کرده اند که به جای این مجسمه از نمادها و ارزشهای اصیل استفاده شود.

حجت الاسلام سید محمود موسوی پور افزود: براین اساس ما هم به شهرداری نامه ای نوشتیم که در این خصوص اقدام کنند.

وی بیان کرد: در حالی که رفتگرهای شهرداری به درب خانه های مردم مراجعه کرده و تقاضای کمک مالی می کنند و پارک های ما نیاز به توسعه دارد و فضای سبز ما مشکل دارد، اگر به جای این مجسمه های چند میلیونی و جشن های میلیونی به این ها پرداخته شود، بهتر است.

موسوی پور اظهار داشت: نمادهای ارزشی زیادی در جامعه داریم از جمله شهدا، علما و نقش مردم در صحنه های مختلف انقلاب که بهتر است به جای مجسمه هایی که فرهنگ نگهداری از آن را نداریم و فردا خراب می شوند، از این نمادها استفاده کنیم.

وی ساخت این مجسمه ها را اسراف دانست و گفت: به شهرداری اعلام کردیم که با توجه به درخواست سپاه و مردم این مجسمه پایین آورده شود.

دادستان یاسوج در خصوص مبنای حقوقی این دستور نیز گفت: هرکجا حقوق جامعه مورد تعرض قرار بگیرد دادستان می تواند تذکر دهد و اقدام کند.

موسوی پور بیان داشت: در صورتی که شهرداری یاسوج در موعد مقرر نسبت به برداشتن این مجسمه اقدام نکند برخورد قانونی صورت می گیرد.

پاسداشت قهرمانان ملی مغایر ارزش های اسلامی نیست/ مخالفت با برداشتن تندیس

در این راستا نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با برداشتن تندیس"آریوبرزن" در میدان ورودی شهر یاسوج مخالفت کرد و گفت: پاسداشت قهرمانان ملی منافاتی با ارزش های اسلامی ندارد. 

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی به خبرنگار مهر گفت: آریوبرزن یک سردار ایرانی ضد ظلم، ضد تجاوز و ضد اشغالگری بوده است و پاسداشت آن هیچ اشکالی ندارد بلکه قدردانی از چهره های مثبت و افتخار آفرین وظیفه هر انسان شرافتمندی است.

وی اظهار داشت: کسانی که مخالف نصب این تندیس هستند جلوی پخش سریالهایی مثل "جومونگ" و قهرمانهای خودساخته دیگر کشورها را از تلویزیون بگیرند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه ایران آنقدر قهرمان ملی و اسلامی دارد که امثال "جومونگ" به اندازه خاک پای هیچکدام از آنان نیست، گفت: شاهنامه فردوسی مملو از داستانهای حماسی و قهرمانان ایرانی است و لازم است جوانان ما به جای اینکه وقت خود را صرف داستانهای تخیلی و دروغ پردازیهای سایر کشورها درخصوص قهرمانانشان کنند با قهرمانان کشور خودشان آشنا شوند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی که تعصبات بی جا نسبت به این گونه مسائل بی اهمیت دارند در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و تظاهر به گناه در شهرهای استان حساسیت و غیرت نشان دهند.

وی با اشاره به اختلاف های محلی ساکنان بخش های "اکبرآباد" و "نجف آباد " شهر یاسوج در خصوص مالکیت میدان مکان نصب این تندیس در شهر یاسوج، تصریح کرد: اهالی این منطقه می گویند پس از نصب این تندیس اختلافات قدیمی بر سر این میدان رفع شده که این خود نکته مثبتی است.

آریو برزن یکی از سرداران بزرگ تاریخ ایران است که در سال 331 پیش از میلاد مسیح در یکی از نقاط کهگیلویه و بویراحمد در برابر یورش اسکندر مقدونی به ایران زمین، دلیرانه از سرزمین خود پاسداری کرد و در این راه جان باخت و نموداری از شجاعت و از جان گذشتگی در راه میهن رابرای آیندگان به یادگار گذاشت.

مجسمه آریوبرزن چند ماه پیش توسط شهرداری یاسوج در یکی از میادین این شهر نصب شد.

 

 



یک شنبه 5 تير 1390برچسب:عکس جالب, :: 12:12 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه در ادامه مطلب ....

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

پر جمعیت ترین خانواده دنیا !!!!

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام خلیج فارس

برای تمام دنيا بفرستيد، تا دنیا بفهمد"خليج فارس هميشه "خليج فارس" بوده و خواهد بود

مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام "خلیج فارس"

مـدال ملـی رزمنـدگـان خلیـج فـارس

ویـژه مـردان و زنـان نیـروهـای مسـلح ایـالات متـحـده

کـه در جنـگ خلیـج فـارس بـه کشـورشـان خـدمـت نـمـودنـد.

 



یک شنبه 5 تير 1390برچسب:عکس های دیدنی, :: 11:52 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان